Related Posts with Thumbnails

Pages

2010年3月17日

村上春樹的「挪威的森林」:悶得落淚的大作



易看度:(不予置評)
好看度:(不予置評,too)


在aNobii的讀者評論中,Lisa Hsu說:「好黃又無病呻吟,真不明白為何那麼紅?」,我忍不住大力的按下:「這個資訊有幫助。」側的大拇指!


我不懂我不懂我不懂,好看的地方在哪裡?會令人哭的點是哪兒?得罪說句,瓊瑤阿姨的書還比較有張力一點吶!如果說,這本書是村上大師的入門必讀,那意思是叫我不用再看大師的小書了吧?


整本小說就是快要下雨時所吹著的風,又悶又熱,沒有出口,等待變化。路過的客人,如果您看得懂本書的好看點,可以指教一下嗎?對於大家都說「喜愛」的東西,我看不懂實在有夠叫我苦惱啊!


3 則留言:

  1. 呵!!村上老師嘅作品。佢大部份都係講美國同日本6, 70年代嘅野。要好似20世紀少年-健次果類型先會有共鳴。我應該細健次DD。無共鳴。我覺得好平淡。同挪威都無關。應該叫森林的病院貼D。咁佢新果本IQ84妳有冇睇呀。知唔知講咩架?可以上銷售榜前列。
    Liar game做果陣看睇咗欺詐獵人。第1輯都有戶田呀。好靚女呀 ~~
    [版主回覆03/18/2010 15:38:00]我連本森林都頂唔住,又點去睇本智商得84既書...
    我最近睇<流星之絆>,ok wor又!

    回覆刪除
  2. 鹹魚青菜各有所好,正如我唔知點解係香港地黃金時段都可以係電視機睇到 逐格鬥 這種咁 高 水準既節目。
    [版主回覆03/18/2010 15:34:00]TBB呢個台同我唔熟,最後我所知既節目只得...叫咩呢...皇家飯局?講有個前高層去左食皇家飯果套呢。
    TBS我熟好多。做緊櫻井群套劇架嘛!

    回覆刪除
  3. 流星之絆-09年日本書店小說銷量第一位。講起流星之絆不得不講阿錦戶亮。之前睇佢果套Last Friends做到咁pk。果段時間對佢好反感。包括見佢同山下一齊唱歌都唔係咁like。但一睇流星之絆又對佢唔同晒感覺。唔知係佢好戲定係套劇本好。...妳睇緊劇定係書呀...。
    另話題Last Friends套劇令到上野樹里多咗好多另類fans。
    [版主回覆03/19/2010 11:45:00]書睇完好耐,書評都寫左啦嘛...你明明有留言架?
    我冇睇LF,但知道錦戶亮一打長澤就升收視...日本人都幾變態。所以我一直都覺得佢係陰沈型,後來睇<雙頭犬>雖然係好人,但都係陰沈。一睇<流星>:咦?同一個人黎既咩?咁搞笑開朗既?我都有同感,到底係佢好戲,定係劇本幫左佢呢?
    上野,我睇nodame對佢有好感(當然啦套劇既角色咁討好),但聽聞佢個人好臭串;唔理佢個人係咪臭串,我睇smap x smap時覺得佢性格怪怪地...
    最近唔舒服,訓係床度睇書多,所以未睇<流星>第三集。

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts