Related Posts with Thumbnails

Pages

2009年12月24日

Today Music:Kara「Honey」甜如蜂蜜的空白


去一趟旅行回來學會了什麼歌那就証明這首歌在當地真的是紅透了。哎呀,自昨晚起一直的在哼「Honey, honey, honey...」很煩耶!我這旋律上身的體質該如何醫治?


Kara,五人的少女組合,糖衣歌曲入口即化並隨即上腦,不管在Shopping mall好,打開電視好,在街上的小店舖好,都在唱「Honey, honey, honey...」,配搭著招牌作狀舔指動作(請看第二張圖片),異客也不知不覺的記牢了。不用多想、不得批評,從每個年代總有大大小小、紅紅黑黑的少女組合就知道,社會渴求著一塊地讓人腦筋空白,那種最原始亦最底層的須要,卻讓人羞於承認。昨晚哼時Mr. K說:「荃豐中心好多電腦仔都聽緊...」如花似玉的少女們在喊「Honey」讓宅男們如何能擋?(別敏感我不是說電腦仔=宅男啦!)


下面第二個片段,是舞蹈學校的正牌Dancers演繹的「Honey」,所以說無論舞蹈動作多淺白,根基打得好跳上去也自然會有專業的姿勢了。可,這世界誰要專業??大家要看的是稚嫩呀!


Honey, honey, honey...








2 則留言:

  1. BOA之後終於有隊韓國組合啱聽嗱。不過今年2009年啱啱頒完唱片獎。女子組合最多獎係WONDER GIRLS嘅NOBODY。男子組合無驚喜係東方神起。KARA就靜咗D。依家韓國D歌曲正咗同以前唔同囉。
    [版主回覆12/28/2009 09:25:00]我唔係覺得佢地岩聽,事實上我都老啦,morning娘式既柴娃娃我受唔住架啦。
    不過呢首歌令我諗返起我個漢城trip姐。

    回覆刪除
  2. 我記得妳有一篇文章講妳同事佢成日話自己老。唔好學佢咁講啦。我咪仲老T-T。我呢幾日放假但部電腦成日上唔到網。可能會靜一輪。要搶修。
    [版主回覆12/29/2009 09:09:00]唔係丫,我唔係心理上頂唔住,我係生理上頂唔住!而家聽魔娘覺得佢地好噪,以前明明覺得佢地好元氣架...
    唔怪得你呢排靜左咁多啦。希望你可以係新一年來臨前搶修成功!

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts