Related Posts with Thumbnails

Pages

2009年12月5日

韓國首爾行:景福宮事件

我想說,其實那個地方叫漢城咪好地地囉...


首爾,從頭到尾也本著看看就好的心態,果不其然就是如此了。叫我們意料之外的事情真的多著,除了居然一件衣服也沒能買下去,還有很多很多。


第一天,景福宮事件。


凌晨機只適合進階級旅者使用。去日本我都專找凌晨機,早上六時到達東京羽田,接著一定是緊隨遠一些的郊區遊點,這就可以好好的利用時間了;首爾,說穿其實地方小得離奇,早上七時也找不到想去的地方打發時間,就變成站在街頭前途茫茫。


也好,剛好我人生正是如此。



〔圖:鄙人「佳作」,題目是「前景」。〕


翻翻書,好吧去最早開的地方吧。有什麼比故宮之類的景點更早開工?就是你了景福宮!出發!


順利得沒什麼好寫地到達景福宮,故我亦不打算教大家要怎去了(迷路更好可多花一點時間!),韓國的鐵路系統有一點很值得世界各地學習:把駅名數字化,不但可知那邊是前何處是後,方便了乘客轉綫找站,亦叫旅人免卻記住外語站名之苦!故我們時間都沒多花(慘!我就是要大花特花啊!)就站在那大約只攝氏3度甚至更低的廣場中,我定神一看:What?! 那啥??


拉了拉在忍受極寒感的Mr. K:「我沒有看錯吧?在裝修中啊!」


「嗄?裝修?」還要是大型地大幅度裝修,整個門前的土地都翻過來,門都關緊緊的,只有工人在努力的挖啊挖。我忍不住「哈哈哈哈哈哈哈哈...」的大笑了好久,中間夾雜「有冇搞錯?」,旅行這麼多次我從未試過這般失策,果然無心成行的下場便是這樣子了。後來?在那邊轉來轉去耗光陰,還真豪華呢!比大灑金錢更昂貴。



〔圖:網誌的大頭照icon的背景,其實是這樣子的...四處都是泥土,零晨機下來一整夜沒睡+極寒+大驚,除了笑還真的不知如何是好。〕



〔圖:施工中,想罵髒話。〕


預告:漢城行下一集,昌德宮亡命情侶大逃亡!!請密切留意更新!


******


伸延閱讀
韓國首爾行系列:


景福宮事件
昌德宮大逃亡
酒店與言靈,也介紹Acacia Hotel
唯一可取的小吃
明洞 Yoogane 鐵板炒雞肉店
景福宮韓式燒肉店
食在漢城之橙色的國度
冷的樹、熱的人


4 則留言:

  1. 慘慘慘。一早去到冇野行好慘。妳唔去星巴克飲杯咖啡坐吓。好過漫冇目的係街行。
    [版主回覆12/07/2009 11:00:00]無路經過所想醒唔起tim!!
    都幾失敗,我反省緊架啦...

    回覆刪除
  2. 零晨機只適合進階級旅者使用。<-- 深有同感﹗有計劃的人坐凌晨機出發係幾好,冇計劃,早去都係浪費時間。但如果俾我揀,有計劃都係唔坐凌晨機,因為冇瞓過,去到冇精神,玩乜都浪費。
    我都試過去有次澳門,大三巴維修……但我都照影相,因為睇返都幾搞笑丫﹗十年難得一遇喎~
    [版主回覆12/07/2009 16:59:00]其實都係,我係飛機已經帶眼罩+耳塞+謝絕飛機餐,落左機都係wing wing下...不過如果我要去東京郊區要坐車3個鐘就都係坐凌晨機(多謝指教,我打錯好多次零晨因為諗起”零時十分倚窗看門外暗燈”...哈哈哈,係我衰左...)做office 工係放假呢個層面上好唔自由,所以慳得一日算一日。
    都係既,十年難得一遇,要過左去先笑得出囉。不過我太神化當場就笑到全場聽到...

    回覆刪除
  3. 呢個時候 當然係去 汗蒸幕 gala ,,有得訓又有得蒸 個個去 korea , 都係咁做的..睇黎你無咩做功課wo~
    [版主回覆12/08/2009 09:10:00]我知丫,但因為我有病唔可以做汗蒸幕所以如我文章所說:找不到 想去的 地方打發時間,唔係冇地方,係冇想去既地方。

    回覆刪除
  4. 搞笑﹗你唔講我都冇留意原來你有錯別字﹗所以我根本冇心去糾正你的
    而因為咁我又睇返自己reply嗰段野,發覺我就真係有打錯:「有次去」打成了「去有次」hahahahahha
    你班凌晨機係咪412?我幾鍾意做呢班機架 (雖然通頂幾辛苦),因為係首爾flight唯一3 day patern,可以出明洞買野。
    BTW, 下面位朋友講的汗蒸幕係咩黎?
    [版主回覆12/08/2009 10:15:00]嗯丫,msg打錯就是旦啦。我其實會盡量唔打別字+錯文法,有時一篇文我重睇又重睇好多次以確定自己唔會錯,但都係會睇漏睇,所以如果有人可幫我proof read係好事黎架!(我都知你係會重睇重改自己post 左既文既人黎既係咪? 所以我諗你明白我心情。)
    汗蒸幕係韓式桑拿:
    http://hk.travel.nextmedia.com/index.php?fuseaction=CityGuide.Leisure&countryID=3755&cityID=4307
    好多都係24小時開,例如東大門就有一間。不過因為我唔可以焗桑拿所以去唔到。

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts