Related Posts with Thumbnails

Pages

2010年7月26日

記錄Jul 10的東京>雪糕篇>Blue Seal


夏天,要拒絕冷品真的很難。


在通往池袋Sunshine City的地下道,一下來便見到這所09年4月才開的雪糕店。奇怪地09年7月跟10年1月的日遊,我們也能無視直走──我本人當時沒有興趣,是因為對美式雪糕有點感冒,主觀覺得一定會太甜,至於Mr. K何以亦沒提起興趣就不得而知。同樣不得而知的,是何以又忽然挑起想試試看的念頭?唔。



〔圖:在Sunshine City內的店子側,永遠有位實Q先生站崗,好奇怪!〕


Blue Seal是以沖繩為主要基地的雪糕連鎖店,自1948年起便以進駐沖繩的美軍為銷售對象,供給日常的乳製食品,及後的60年才漸漸發展成雪糕連鎖店,現在於沖繩有近四十所分店,連遠至石垣也不例外(說到石垣,真的很想去啊!)沖繩以外的省懸亦有近八十間店。簡單一句:60年來沒倒定必有點本事。


之所以特別介紹,因為Blue Seal所提供的雪糕的口味,真的,非常特別!!例如紅山藥(Ube)是用沖繩特產紅芋做成的──我選時以為是蕃薯;藍色波浪(Blue Wave)是「融合鳳梨冰淇淋和清爽的藍色蘇打冰沙」,在日本的店子寫那即是波子汽水口味;甘蔗,非常可惜我在日本的店子時不知甘蔗是甘蔗,不然必定會試試看;此外比較特別的還有紅芋(Beni-imo)、美美地瓜(Chura-imo)、焦塘瑪琪雅朵(Caramel Macchiato)、Bana-pa-co等等,均是平日比較不常吃到的口味,另外網站沒寫的鹽味雪糕--就是第一張照片上白色的那球--亦能吃到。


除了特別的口味,回到雪糕本身,是好吃的。我從前有提過:「我不明白為什麼雪糕會帶給人這種快樂及幸福的感覺,為什麼當那一小匙的雪糕在口中溶化時,那種感覺是那麼的好呢?」若有機會發現這間令人幸福的店子,真的不妨試試看!


http://cn.blueseal.co.jp/prdct_info.html#menu02
網站有中文版,以上。


*****


《記錄Jul 10的東京》系列


>食店篇


>>銀座数寄屋バーグ


>>築地玉寿司


>>台場Aqua City的KIRIN WATER GRILL


>>マトリョーシカ 〜0101上野店〜


>雪糕篇


>>北海道牛奶軟雪糕


>>Blue Seal


>>White Coey「ホワイトコージよつ葉」軟雪糕


>點滴篇


>>Jump Shop台場的One Piece


>>新宿的木村拓哉


>>築地的嵐


>>宮崎駿新作《借りぐらしのアリエッティ》於池袋


>>運粉:咖啡粉


>>碳水化合物癮君子


>>池袋西武的「たい焼」(鯛魚燒)


>>日本家品篇


>>Sunshine City Prince Hotel的大鵬展翅像


>>銀座名物館《銀座めざマルシェ》



 


4 則留言:

  1. 甘蔗味幾特別喎。出年我有8成去9州。睇緊d交通同時間。目標係鹿兒島。冇直航要去褔岡轉車去有d唔想。恐怕最後都去返大阪he~~
    [版主回覆07/27/2010 13:58:00]哈哈哈哈!我明!我成日都想去石垣但係要去沖繩/台灣轉機好唔想,最後都係去左東京。

    回覆刪除
  2. 傻架!!!新年去褔岡好貴呀!!!結果都係由2成變10成去返大阪。不過有可能要做領隊。好彩帶3個人啫!!依家hold緊機位。返有位。要上午機去就full晒。巳經要做waiting。呢排各人都咁靜嘅。我依家睇緊雙頭犬劇。
    [版主回覆07/29/2010 14:34:00]新年唔係去邊都貴架咩?帶人唔緊要,最緊要係帶鐘意/岩咀型既人。
    呢排真係幾冷清,因為我自己都冇咩心機寫blog。雙頭犬睇左第一集咋就無睇落去。呢季追緊<花痴刑事>,但事實上我跟本唔得閒睇日劇...

    回覆刪除
  3. 新年係去邊都貴。但褔岡貴過大阪同東京。有緣先去。妳間屋有咩問題?加租?收樓?妳應該屬於好租客黎咕喎。唔係咁對妳呀!!另想請教妳甘蔗個日文??我想係關西空港隊番個blue seal雪糕先。大阪得關西空港有。
    [版主回覆07/30/2010 11:48:00]Suger Cane <-Click
    收返層樓,一打黎就話叫我十月搬,因為佢賣左。頂,賣你問聲我丫嘛,我買架。而家臨時臨急邊度有地方搬呢?買又買唔切,租又好少盤。
    唔緊要啦,到時先算。

    回覆刪除
  4. 一開電腦第一時間黎咗池袋呢度先。生日快樂呀K小姐。祝妳快D攪掂樓嘅問題。保持通訊交流。
    [版主回覆08/02/2010 08:43:00]哈哈哈!多謝多謝!so far我生日果日都真係幾快樂架,一早開始睇樓睇到周身汗周身攰,之後九點半就去左瞓...嘿!

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts