Related Posts with Thumbnails

Pages

2010年7月18日

記錄Jul 10的東京>食店篇>銀座数寄屋バーグ

一如以往,七月日本激安大減價總少不了我們。這次呢,東京的機票貴得不得了,HKD3,300未連機場稅、手續費,當然亦未連住宿,居然還險些要入waiting list!將貨就價地,習慣了的Day 1 or 2的近郊之旅只好放棄,縮短行程、全力窩在東京。


Day 1走畢築地及銀座要回程之際,路過這所「数寄屋バーグ」。



「啊!那間不就是上網有人介紹的那間食店?」我指一指。其實幾乎每次到銀座都會經過,所以一看圖便立即知道地點了,但從沒有留意到它的特別。


「那個吃漢堡扒的?」


「嗯。沒有吃過呢!」漢堡扒的話我是一般,看完那篇食評卻令人深感不吃不可。本著反正沒試過,就嘗嘗看以A5松板牛所造出來的漢堡扒有多厲害吧!


坐下來細看Menu:



  • 漢堡扒分成(S)150g 900yen/(M)200g 1,100yen/(L)250g 1,300yen等,對「克」沒概念,挑(M)準沒錯;

  • 之後選Topping,基本上都有圖可看,沒圖沒膽就不去吃它就好;

  • 再來就是選汁,這邊亂來也不會出事。

因為選了Set,有一碟飯及賣相奇佳的沙律--很好吃。



我吃的是「W Cheese」。看起來有很多芝士,但只有開初的一陣香味,我猜是因為牛肉及汁料的味道也太過濃烈,加上日本芝士本來就沒啥芝士味(哈日如我也不得不說),吃進去時沒什麼感覺自己在吃芝士。



後面就是那碟飯了。因為沙律的驚喜,這碟由膠碟所盛載的白飯,帶來了驚嚇...


Mr. K吃的是「月見Cheese」,即半熟蛋加芝士。



他後來說:「其實某程度上,松屋的漢堡扒餐更好吃。」因為便宜。百多元港幣的東西,我期待著什麼?我不懂。只是覺得這道菜色,也許到了極限也不過是一道把肉攪爛再加東加西的肉團罷。


最後,為了寫這篇,我去看了一下其網站,發現有便當可選。如果再去的話,我一定會選便當,因為鐵板燒實在太油了!


總結:
大概沒下次,不因為太糟,只是本人沒有很愛很愛;沒吃過的,許可下嘗嘗亦可。


*****


《記錄Jul 10的東京》系列


>食店篇


>>銀座数寄屋バーグ


>>築地玉寿司


>>台場Aqua City的KIRIN WATER GRILL


>>マトリョーシカ 〜0101上野店〜


>雪糕篇


>>北海道牛奶軟雪糕


>>Blue Seal


>>White Coey「ホワイトコージよつ葉」軟雪糕


>點滴篇


>>Jump Shop台場的One Piece


>>新宿的木村拓哉


>>築地的嵐


>>宮崎駿新作《借りぐらしのアリエッティ》於池袋


>>運粉:咖啡粉


>>碳水化合物癮君子


>>池袋西武的「たい焼」(鯛魚燒)


>>日本家品篇


>>Sunshine City Prince Hotel的大鵬展翅像


>>銀座名物館《銀座めざマルシェ》


4 則留言:

  1. YA~~有得睇日本啦~~
    妳唔止旅費貴。連円都貴。妳果幾日仲好似落梅雨。原來妳唔鍾意食漢堡扒架??都係咁講..食評我都唔會隨便大力推介比人去。各人口味都唔同。見到個地下幾乾淨。真係想好似瞓草地咁瞓係度呵~~
    [版主回覆07/19/2010 13:35:00]好在8.5時兌左少少,唔係就都幾大鑊。好掛住當年剛剛去既時候6.X!!到而家都慣左兌7...
    係丫我唔係好鐘意食漢堡扒,其實我連肉餅都麻麻,因為覺得裡面有好多肥肉。其實呢間野都唔係太差,未試過可以去下,自己親自感覺一下。

    回覆刪除
  2. 一開頭出盡力咁吹捧某某孩子,兩次提人地果名,三次link人地個page,點知睇到後面出現: 松屋的漢堡扒餐更好吃 ,到最後總結: 大概沒下次 ,有如大把大把掌摑某某孩子。
     
     
    想問下,妳同佢有仇呀?妳叫人以後點出o黎行呀?好心妳要同人倒米就唔好咁高調啦。
     
     
    K姐在上,以後小人都唔敢得罪妳呀。
    [版主回覆07/19/2010 13:31:00]我終於知道點解你成日黎,因為你(指)太Negative Thinking!正如我話,總結係:不因為太糟,只是本人沒有很愛很愛。其實真係唔差,係貴d姐,咁我貧民丫嘛!
    post佢篇文,係想大家多個參考,同一件事各有各愛惡,係最正常不過既事,再講,我女流之輩加上呢度一定冇人地咁人氣,係摑都無力啦,佢頂得住既!!
    仲有,自從你當上會長一職,咪禁左你叫我k姐架囉!

    回覆刪除
  3. 賣相幾好啊! 但到日本吃這些東西,好似欠缺「地道」
    [版主回覆07/21/2010 10:04:00]漢堡扒的話我會列入日式食品;正式西餐廳的確不地道。有一種餐廳呢,不中不日不西的那種日式洋食,我成日覺得好搞笑。

    回覆刪除
  4. $3300 乜唔係已經叫好平喇咩?
    [版主回覆07/22/2010 10:08:00]HKD3300只係機票錢當然係爆貴啦!!唔好話幾年前去如果係坐UA的話先係HKD1790,我今年一月去東京坐ANA先係HKD2300之嘛!半年加成一千蚊!
    唔好講啦,講起都肉赤...Orz

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts