Related Posts with Thumbnails

Pages

2010年2月13日

「少年不愁」by 亦舒:疲態


疲態。也是,寫了這麼多沒有疲態就真的不是人了。書悶得我不想寫評語,亦記不起來有何可記。上面的書面其實不是我看的那個版本,但都沒所謂了。


以上。


2 則留言:

  1. 忍唔住要同妳分享咗先。我免費住多日^^。本來我星期六走。去到機場見班機要夜D先到。個姐姐問我地改明朝10點得唔得。佢話今晚大部份full晒。重陪番酒店, 車錢, 零用錢我地。嘩!!我即刻嘔飯應嗱。雖然住嘅地方係偏D。但難唔到我。坐車去番難波都好快。重轉咗商務客位。星期六可以係日本過真開心死。好彩我死忍唔買鞋。上年買咗鞋衰成年。遲吓先係個blog道長細D寫。
    [版主回覆02/24/2010 09:19:00]買鞋衰成年???
    咁好丫可以住多日?咁你出去難波做咩黎?咁夜唔係收晒工架啦咩?

    回覆刪除
  2. 新年買鞋"唉唉"聲呢單野以前我都唔信。後尾試過幾次真係瀨瀨瀨...最近一次係上年。無論家庭, 工作同係街上遇到嘅人。(例如睇戲,巴士,食市坐我附近果D)。都係負面居多。不禁令我"唉"或"小"。可能對我有影響啫。聽完就算。
    我6點幾就到咗堺市間酒店囉。堺市出難波坐快速都係3個站。好近啫。

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts