Related Posts with Thumbnails

Pages

2011年8月8日

東京。節電ing:石頭之力

 在日本買來的天然石手鍊。日本總有不可思議的能力,把我覺得土到不行的鄉下妹化身成氣質美女。 我在池袋Sunshine City的Crystal Planet買下來,在樂天也有發售:

http://www.rakuten.ne.jp/gold/crystal-planet/index.html


其實我來就相信石塊有它的能量。把真正的天然石拿在手中,細心感受,便會覺得它總是保持在比物主的體溫再低一些的溫度。有時拿著它,品味著它的涼意,便彷似進入另一個世界入定去。


圖中粉綠色的是一種名為天河石的天然石,比起來,我覺得它的英文名字更富詩意:Amazonite──亞馬遜石,光名字已令我天馬行空地想像下去。加上上稱有「導向」之效,重點是也沒有很貴,買來玩玩也好。


怎知道,回來後goolge一下這天河石,發現自己是買了不得了的東西呀!網上說它「有助於擺脫負面能量,不會凡事往壞處想、鑽牛角尖,防止人們有自暴自棄、自殘、自虐、自殺的行為發生;對於凡事猶豫不決的人,有助於其下定決心,增進企圖心,達成目標。 」嘩!百多塊港幣有此神效,鐵定是因為日本仔不識貨失禮街坊!我決定天天清香一柱,每週以潔水洗滌,並伴以清茶一杯,搞不好我那一天發了達買起Yahoo!香港部好還大家一個從前的Y!Blog。


嘿嘿...

 

 

 


4 則留言:

  1. 我係五島, 呢款石我未見過, 石頭呢樣嘢自己鍾意咪得囉, 佢都做得好靚呀, 價錢都合理喎, 計埋人工都差唔多啦。
    [版主回覆08/10/2011 09:09:47]哈哈哈哈!孤島上只得一位醫生,你當然就係鼎鼎大名既五島老師啦!係丫,買石頭(講緊有磁場個隻)最緊要自己一眼睇中就係個條架啦!仲要串個果女仔靚個香港個d檔口個丫毛,我帶著都高興d丫!係喎,你條腰ok返未丫?

    回覆刪除
  2. 呵呵~係孤島太遊閒啦啦!
    買嘢就係咁啦, 咪話我衰, 去連鎖食店排隊買嘢食, 我都搵個靚女果條隊排, 同佢落order都醒神d, 真係試過架, 隔離無人排一味叫我先生買嘢食呢邊呀, 我就扮睇吓買咩食, 不過係日本就唔會有咁嘅事, 放得出來賣嘢都醒神嘅。我仲記得有朝返工賣旗日, 我從來從來都未見過有人排隊買旗, 我都有份排, 個女仔好靚女, 似林青霞以前少女最靚時個樣, 好衰呵可。
    條腰之前勁痛時去咗搵薛神醫用佢嘅爪麟手(見到d相有寫)幫我治標先, 依家自己小心d同時條理吓, 多謝關心。
    [版主回覆08/10/2011 13:59:42]>> 放得出來賣嘢都醒神<<呢句到丫!最多靚仔/女就係百貨公司--唔係個客,係個SALES!質素有高過入夜後既新宿街係門口盛裝打扮既囡囡架!你有冇問丫神醫,叫佢小心爪還爪,唔好爪到甩麟...唔係,甩皮丫?

    回覆刪除
  3. 今世都唔會明點解有人會比錢買d咁。。。「神奇」o既野。  ̄Д ̄ =3 ハァ
    [版主回覆08/10/2011 13:56:22]細佬,君不見富人均有風水陣九式十八招,若然你仲未有好路數就好好自我反省一下啦!噗!〔可惜我只有係IPAD/IPHONE先開到表情符號...〕

    回覆刪除
  4. 發達啦... 神奇之石 ^^ 借d力量好嗎 he he he
    [版主回覆09/21/2011 12:47:28]力量的話,自己都唔夠洗,難以外借喎!哎當日回少左呢個留言添!

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts