Related Posts with Thumbnails

Pages

2010年4月27日

墮落之旅:「共賞」日本劣化Idols

CCCC...哎,昨天,我找到了一個很~~~~八卦的網站呢!証明我常日不屑看突週、Saturday非什麼清高自重,只單純對港星沒興趣,換成日星我還是會沉淪不已。

芸能人整形画像ちゃんねる

此網站列出疑似整容的日星們,還大放厥詞說:「有70%的藝人都是有整容的!」這沒啥好說,靠臉吃飯去整容便有如我去唸MBA,進修而已。我想最大的得著在於平凡人路人臉如我,會安於自己其實也沒有生下來就輸太多,只是沒有再加以進修罷!(什麼東西?)

該網站最好看的,是說「劣化」──變醜了,據那網站認為,多是整容後又崩塌了的後果。明星變美天經地義,殞落變成石頭才最好看呀!有什麼比看別人淪落更歡愉的?

來一起墮落吧!以下,嚴選劣化女星:

奧菜惠其實變得不多,有些女生瘦了還真會不可思議的巫女化。

Before:



After:



下來是眞鍋かをり,亦是過瘦惹的禍,before還真是清純可愛:



After,細看其實也不是瘦丫,是殘了吧:




同樣問題也發生在吉川日奈為位九頭身女模身上。其實當年她好好地當模特兒不就好了?搞得我現在一想起她的老牛喉便自動下調十分。這位與其說瘦了變醜,其實我覺得很多藝人要是沒有取好奇蹟角度,在電視前讓人看見她們的大厚妝,表情一下沒擺好,其實很有可能連路人也不如。

這不是Before,這是在相機前的她:




在電視前,她變這樣子了:




下來是濱崎步。我就不放她拍得美美的照片了,因為要是你沒看過,你跟本就是對日本藝能界沒有興趣的人,就不會看到這邊了。步姐這半年來,再精準點,是自發<Rule>這張單曲以來,胖了不少。我看<Rule>的MV時就已經暗叫:喲!腰!








先放下妝很厚,下巴那邊的肉,呃!

但是但是但是!以胖了來說,她還只能勉強打入三甲,第二位,我推這位:

Before




我明明記得她長這樣子的,可是最近看Music Station,她都變這樣子了:




這個我有嚇倒。在電視上,看到她很用力地以髮型補救,但臉腫度真的怎也擋不下來。反而其實身體沒有怎麼胖,我覺得她是不是淋巴腺出了問題搞得臉頰水腫?!

第一位,前Morning娘。成員石川梨華:




傻妹格,我以前還有看Morning娘的節目時蠻愛這位小女生的,可是,為了什麼她變成這樣子?!







9 則留言:

  1. 妳形容阿中川形容得好好。我硬係有種覺得佢同其他女歌手唔同。神神地啱呀。
    日本女星唔駛講咩呀。結咗婚個樣當堂變晒。
    [版主回覆04/29/2010 09:26:00]結左婚黎講,安室冇醜到反而靚左,所以都有人話有份整。
    果集有中川份既節目係呢度有得睇:
    http://www.tudou.com/programs/view/Fxo_iu2gNqw/
     


    回覆刪除
  2. 令我聯想起香港以前有個大牙肉歌手,忽然有日話唔知胃液倒流還是鼻水長流影響唱歌,訓左兩日醫院出o黎d牙肉唔睇晒。。。。。。

    [版主回覆04/29/2010 09:23:00]嗄?叫整左架啦??係咪羊生孤寒唔肯洗錢去間好d架??
    路邊社消息,我聽人講呢,CCCC,有一次羊生同牙肉係公眾厠所入面開party,比清潔大姐撞見,羊生就開左張支票比佢想安撫佢(係丫佢見到唔應該見既野應該都嚇親架啦),張支票既銀碼係:HKD50。

    回覆刪除
  3. 五星下的三星2010年4月28日 下午3:12

    吉川日奈真係好耐冇見過,原來殘左咁多… 濱崎步就完全係一個整型人,但估唔到腰咁肥仲會咁著,形象指導認真大整蠱。
    [版主回覆04/29/2010 09:19:00]美指真係擺明玩佢。佢肥左醜左好似係同長瀨分手之後,如果真係有關,唉,都好慘。
    吉川,我唔知點解覺得佢係玩家,形住佢成日去”葡”所以殘真咁緊要!

    回覆刪除
  4. 妳個數學題好深吓喎..係咪等於渣都無呀??
    [版主回覆04/29/2010 11:30:00]我老細果然係老細,零捨識計!

    回覆刪除
  5. 原來東京鐵塔個作者都成日上電視台做節目喎。code blue 2入面重做山下老豆。
    見犬夜叉完咗開始租黎睇。好睇過亂馬。
    [版主回覆04/30/2010 10:07:00]係?我兩個都有睇,其實高橋留美子既我幾乎睇晒,我覺得亂馬有好睇過犬夜叉喎,犬夜叉到左後期好拖戲,d壞人死黎死去都死唔去!!不過,都好睇既!
    我睇左東京鐵塔既書,ok啦但係未到爆好睇既地步,感人戲我都係仲停留係<情書>既回味中,當然<送行者>都好睇,但冇左<情書>既浪漫。
    btw講開comic,<爆漫>好睇喎,有冇跟丫?

    回覆刪除
  6. "爆漫"架。好多字嘅呢。等佢出多幾期先。高橋留美子我最愛相聚一刻。講起又想睇番。犬夜叉今日睇到第4期咋。不過呢本睇得好快。我睇書好慢架。細嚼果種。死亡筆記多字又要諗結果買起佢。妳上次話好睇果本叫棋靈王定叫棋魂呀?
    [版主回覆04/30/2010 10:50:00]棋靈王定叫棋魂係同一回事,釋名唔同姐!如果係漫畫應該叫棋魂,好野黎架!不過都係好多字,其實如果你睇爆漫(個人認為係死亡筆記作者們既自傳),就會明白點解佢地既書--棋魂/死亡筆記/爆漫都咁多字。
    買起左要睇先得架噃,你有冇睇架??
    高橋我最鐘意人魚之森。

    回覆刪除
  7. 嘩..我都唔知點形容此刻心情。今朝番工一路行一路諗緊伊藤由奈嘅"不公平"日劇主題曲。依家903竟然播喎!!!隻歌係香港咁冷門。邪定巧合???
    [版主回覆04/30/2010 17:17:00]係咪做是日本人鄭家輝之類既節目丫?我好out,冇聽電台好耐。

    回覆刪除
  8. 無可能,平時阿獸成兄食飯都一隊軍隊傍住佢o既,有次係某酒店門口見到佢。。。正確o黎講係見到佢部車停底,一隊G4衝出o黎包圍,一個物體落車,一團人入酒店,我完全睇唔到係乜水囉,都係站另一邊個fd睇到話返比我聽。

     
     
    而且如果鷹王係厠所入面拍激情動作片點會無左右門神把風架。

    [版主回覆04/30/2010 17:16:00]>>點會無左右門神把風架
    呢句有point,不過正常人如我同你又點可以去理解動物既習性呢--例如suddenly獸性大發覺得要release,或unexpectedly悲從中來苦無子嗣要馬上行動,諸如此類冇ready到王朝馬漢把風...掛。

    回覆刪除
  9. 安於自己其實也沒有生下來就輸太多,只是沒有再加以進修罷! <- 你呢句好搞笑 XDDD
    我覺得表情比起整容更影響個樣,D女星如果本身「生下來就沒輸太多」,不如訓練一下自己,任何時候都能keep住令人覺得好看的表情(再進一步就係舉止、氣質),好過整容冒咁大風險啦。
    [版主回覆04/30/2010 17:09:00]咁講有少少stereotyping(咳,其實唔止少少),有腦識得諗氣質舉止重要過眼大唇厚而又當上女星既,按比例係少;入得呢行當然係想搵快錢想有人仰慕,最好唔洗做搵個就老死既有錢人嫁左佢啦(咳,愈講愈刻薄添)。
    香港我冇研究,但就算哈日如我,我覺得日本女仔都幾單純(ok我白d我係想話佢地無腦),單純地一心研究如何令自己變漂亮,呢種mind set充斥係大大小小既雜誌中,不停洗腦。而氣質實在需經長期訓練,亦很講天份,唔係人人可以上手。整容,快好多!
    佢地講緊既,係由外在(皮相)影響內在(自信心);我地推崇既,係由內在(氣質修養)影響外在(表情印象帶出來的美麗),道不同--通常咁講既人,都係「生下來就輸掉」既人既說詞。我話我姐,你好靚女。

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts