Related Posts with Thumbnails

Pages

2009年10月16日

Club Med之旅:俄國女孩

身在香港的我很少會有機會碰到俄國來的人,誰知第一次就碰上了個很有趣的俄國女孩。


其實我老早就留意她的了,除了是因為她有一把長長如銀線般發亮的頭髮,還有是她的男伴:一位日本人。絕對不是歧視,只不過日俄這種配搭實在是很...新穎?感覺是完全沒有關係的兩個人在一起。在餐桌上我們也有聊過,知道俄國女孩到日本作交換生,就碰上了這位丈夫了。聽他們平時對話,日語俄語英語什麼也用上,旁邊的人都聽得一頭霧水;而那位日本丈夫,在我眼中是無微不至得過頭了,非常細心的保護著他如花似玉的嬌妻,既是她的保鏢也是她的代言人。人家問他太太什麼,他一律代答,其實他太太也懂英語的吧。不過只要他倆快樂就好。


就在回Batong的前一夜,看完了GO Show之後是Disco活動。那間Disco很有趣,地上都蓋上了細沙,冷氣一放,沙就變涼了!冰涼的沙我都還沒有踩過呢!真的很好玩。那天的Disco活動是扭腰舞(是這樣叫嗎):舞者一對對的向後彎腰穿過木竹,木竹會愈降愈低,直到離地少於一尺,所以開始的時候,是一點難度也沒有。Mr. K那對早在我先頭給OUT了,我知道他不好意思碰那位GO小姐;我那位GO猛男,好說也是馬戲班的人,撐我撐到我也不好意思起來,可我只是心想:「我不要碰你哪..嗚嗚!」差不多我也被OUT了。到竹杆降到離地不足一尺──那種高度我就是平躺也過不去啊!(^^; 背肌太厚...)遊戲場上也只剩兩三對玩者而已,其中一對就是那位俄國女孩跟GO的組合。


太震驚了!她居然可以撐到最後!我還以為她弱不禁風的樣子會早就給OUT!只要過到那離地不足一尺的竹杆,她那組就是冠軍了。當全場噤若寒蟬、屏息靜氣看著她過竹杆的時候,他丈夫不停的用DV拍她。當她成功的一剎那,全場鼓掌歡呼,她自己也高興得忘我,忍不住向觀眾高舉雙手,做出體操運動員完成動作的姿勢!忽然MC叫停:


「嗶嗶!等一下!」所有人也很愕然,想聽他要說什麼。


「正如我剛才說過了,遊戲的整個過程也要牽著手的!你剛剛高舉雙手的時候沒有牽手,所以這次不算!」歡呼聲變成了笑聲,我實在是笑得人仰馬翻,她自己也在那邊大笑!後來她再挑戰,也都成功的過去了,証明她的成功是來自實力呢!第二天,我們在浮潛小組裡看到她,忍不住就記起她高舉雙手的傻氣模樣,說不定她是位退休體操運動員!



〔圖:跟文章沒什麼關係,只是想在離開之前貼一下Club Med房間的樣子。〕


******


伸延閱讀:Club Med之旅系列


 最後的布吉 (2004.6.17-24)
 浮潛記
 叫人慌張的GO Show
 俄國女孩
 停不了的紙箱Battle!


7 則留言:

  1. 咦妳都叫到文西嘅密碼...
    咁個俄國女子玩遊戲果陴有冇好似舒拉寶娃打網球咁嗌呀。我公司都有好多俄羅斯客。D俄國姐姐都好靚吓。
    [版主回覆10/19/2009 08:46:00]呢排真係太多九唔搭八留言啦!我都唔明佢地有咩著素?
    如果好似舒拉寶娃咁叫就唔得了,生得咁靚咁叫法仲要邊彎腰邊叫...俄國女仔真係幾鬼靚~

    回覆刪除
  2. 呵..sorry呀!呢個問題係我知識範圍以外。答妳唔到。不過好多公司都block晒呢D玩意。因為我公司有90%都係皇親國戚。佢地要玩所以冇cut到。星期六我咪殘業ga。我番到黎呆等3個鐘期間睇番妳之前D野。原來妳有好多野同我差唔多。AI航空取消事件,大阪住嘅地方,個間酒店好似我屋企咁。之後裝修冇住2年今年住番cross。過浴室幾過癮。有機會比相妳睇。今年都再訂番。重有着衫我都好注重配榙。妳咩星座架?我就係用深紅毒針黎保護雅典娜大人嘅天蠍座黃金戰士美羅。哈....
    [版主回覆10/19/2009 11:17:00]我係唔鐘意週街玩既獅子座。冇咩朋友所以有msn同冇都分別唔大...大阪去過一次咋,再去都係去東京啦~唉唉,好miss日本tim~~

    回覆刪除
  3. 哦.原來妳係皇者。有禮...
    妳就係果次去過一次大阪呀。我見妳又話好鍾意大阪以為妳去過幾次。東京妳住邊間多呀。我上次住飛鳥個風筒會噴火花架。唔駛去買烟花。部電視個畫面青BB架。下次想住吓赤坂。我都好掛住日本呀。
    [版主回覆10/19/2009 12:10:00]皇者,唔錯wor呢個Term...好過霸主之類,收下了。
    m( _ _ )m
    我次次去東京都住池袋太子,因為個mall好得,日日唔洗出去行都有野買。不過空調就好付責任咁冬熱夏凍(慌死你凍親同熱親),同張床個種”林”法同水床都無大差...好得wor有私家自助無限煙花放題,你拍video嘛,好想睇~

    回覆刪除
  4. 我都未講完呀。我細佬間房個雪槓出暖氣添呀。又遠噃係大久保下次咪攪。之前住新宿太子。果次full晒。妳住池袋太子呀。聽人講話唔知呢間定池袋太陽城個大堂有好多人都見到有個紅衣女子係道...算啦我講吓咋。有冇撞過日本明星呀?係日本我見過2個。都係阿叔。橋爪功同埋林家正藏(同中川翔子主持NHK嘅笑いがいちばん)。又唔見撞到長谷川京子呀戶田惠梨香呀咁。呀上次未復妳暮光之城好唔好睇。小說多數講個女主角點樣被男主角吸引。男主角又點樣被女主角吸引。程度十分之跨。後來知個男主角唔係人先有小小咁多似番吸血彊屍故事。電影節奏快D。好唔好睇就好個人而定。我就一般啦。
    [版主回覆10/19/2009 17:18:00]咁得?會唔會你地認錯左個暖爐丫?
    我係日本見過和田秋子--好惡架!係伊勢丹名店見住佢兇個sales;同係台場既index見到矢口真理,好矮,唔太似明星,係日本好多架妹都係咁既質素,勁望我(呢邊)。冇lu~因為我去日本通常都攰到咩咁,有明星行過都見唔到...你想見戶田?我覺得佢...嘛嘛地靚...哈哈哈哈...
    本書想睇係因為佢夠紅囉,想趕流行丫...

    回覆刪除
  5. 跟club med去係咪零舍正d架呢? 比一般團費貴幾多呀?
    我都想去tour呀.......
    [版主回覆10/21/2009 10:20:00]請睇呢篇有講幾錢:
    http://hk.myblog.yahoo.com/meiji_fooa/article?mid=384
    去囉去囉...我都好想去旅行,開始身痕...

    回覆刪除
  6. 有無d 自由行地方好介紹呢?
    [版主回覆10/22/2009 14:11:00]台灣叫最唔洗煩,語言又通...不過我覺得都係離唔開食食食囉...日本就當然好想去啦,去東京的話你是旦買本旅遊書都夠(首推東京旅遊全攻略)。

    回覆刪除
  7. 台灣二月先去完
    日本好貴呀...........哈
    [版主回覆10/23/2009 10:29:00]咁得曼谷好去,做下spa, hea下囉!

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts