Related Posts with Thumbnails

Pages

2014年5月30日

關島2014:在免費觀光中出發


承上:旅行就是修行

逃出地獄客機到達關島,才早上6時還未到的大清早。據說因為香港到關島的直航機只有凌晨班次,航空公司為吸引客人,便附送半日(事實上只有兩小時左右)的市內觀光行程。故,一腳步出那十分簡陋而整潔的出境大堂,便被廣東話叫著:

「是住那間旅酒店的呢?」

「。。。。。。」一整個是在混沌當中。先別說一夜沒睡還得用力閉眼以免自己看到地獄景況氣得爆血管,對方在這種5點鐘的大清晨,還能精神抖擻地以抑揚頓挫的腔調待客,我真是衷心地佩服,以及感到世界難撈。

「嘎。。。?」我只能用這種如生意失敗一樣的情緒來回應。

原來那觀光行程是把香港來的客人都集合起來,一起觀光完了,再一組組地送回不同的酒店;有的今天要準備到教堂結婚的,就先把新人都先送到目的地,餘下的(「餘下」是有點失禮,嘿嘿)帶去觀光。像我們這組人,先有一對新人將要在教堂舉行結婚,還帶上一家大小有老有幼,而那群老幼都分別住進不同酒店;也有我倆這對只是要註個冊的,等會在行程完結了以後就一起到關島的政府機構去。重點是,那兩位導遊,似乎都把今天的客人們,哪位住哪間酒店要幹嘛什麼的,都背起來了!

噢,這種服務態度,實在令我們開始了一次愉快的旅程啊!

不止。我呢,因為是孤僻怪,在能自行選擇旅遊方式開始,就沒有跟隨過旅行團。一大群人,等你等我、七嘴八舌的被帶來帶去、趕來趕去,我實在很不能認同這種旅行方式(當然有些危險的地方還得要有人帶路了,可是我極度愛惜生命,那種地方能不去就別去了嘛)。

然而,這次的集體觀光團,我卻沒有難受,主要原因來自於那位年輕而能幹的導遊小姐。她,邊駕駛著放向盤,邊把關島的歷史、文化,融合最近發生的事情,再加一些沒有很爛的笑話,有條有理地細細道出。不管車上的人有8成(從氛圍來感覺,有「聽書」的大概只有我倆吧?)沒有留心,還是不溫不火地毫不動容。這亦當然,要是在意的話,這工作就不用幹了。下車前,還貼心地:

「到了!慢著別急,我先下車放下腳踏!」之類的行徑,唔,我想是因為我沒有被一個說廣東話的人如此的對待過吧?我還蠻意外的。

車子,先是停在那尊自由女神像跟前。



35 則留言:

  1. 最後一句是有什麼隱藏意思/道理/暗語嗎?看不太懂。




    仲間

    回覆刪除
  2. 沒有。就如字面所說。(微笑)

    回覆刪除
  3. 她...唔通就係早乙女愛?
    呀!! 仲未恭喜妳添, おめでとうございます~ \ ^0^ /
    要賀禮嗎?(珠寶)

    回覆刪除
    回覆
    1. 賀禮?係咪參展樣版先??

      刪除
    2. 如果堅唔駛錢嘅得黃琥珀老虎, 牙形象牙, 仲有幾樣擺設.
      唏..我點會送呢d野比妳架.

      刪除
    3. 琥珀老虎好霸氣咁喎。
      多謝多謝,有心就好。

      刪除
  4. 在儍笑什麼啦,知道妳人生超好的啦,討厭!w




    命犯天煞孤星的仲間

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係咪痴左線呀?偽娘定大姐上身呀?

      其實有証書都冇証書對我黎講根本冇咩分別。
      我,依然係獨家村鄉紳。

      刪除
    2. 題外話,パズドラ到底點玩架?唔識玩...


      どんだけ~仲間

      刪除
    3. 請問係邊部分唔識?唔識轉珠?睇下CM個人點轉:
      https://www.youtube.com/watch?v=wyyI6LZgpWs

      定有關卡唔識過?定係唔識養怪?

      言うよね〜Perona.K

      P.S其實我地兩個都好OUT,IKKO最近個句係咩"過肩摔你哦!"而春菜愛唔知點解唔見左。

      刪除
  5. New half我唔熟喎www

    唔識養怪<--- 唔知高過幾星珠果D又唔可以放一隊,又要合成又乜又柒咁,之前送我一堆たまドラ又有乜用架?呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀


    仲間

    回覆刪除
    回覆
    1. >>唔知高過幾星珠果D又唔可以放一隊
      咁係因為你個人既RANK太低,每一個怪都有COST架,如果你本人唔夠勁,又條TEAM又全員太勁,就會唔夠COST用了。

      >>たまドラ
      你睇下你個怪既INFO,如果係張圖右手邊有一列暗左既ICON,就係可以用食たまドラ黎覺醒佢。(小心,食奶咀個種係BB,要再進化不能即食)

      >>合成
      如果係CHEAP怪,你就比勁怪食左佢黎養大勁怪。同色食會多D經驗值。

      其實如果你係好初心者,轉下珠升下級先,升升下就會知點搞架啦。

      刪除
    2. 因為越轉越多怪的關係,最近無乜點轉了www

      皇上駕~崩呀(T_T)

      仲間

      刪除
    3. 嘖。好唔鐘意麻友。
      我估佢吸左大島既票?
      指原個段發言幾有風范,佢比起以前成熟左好多。

      刪除
    4. 有名妳叫屁股姊妹花,食票就一定架啦,指原又比自己班蘿莉吸左唔少票,而家睇下下一屆有無機會啦。。。


      仲間

      刪除
    5. 其實我好替美優紀可惜。。。

      刪除
    6. 營運爛,唔識滅火,根本慢性自殺,好心就學下人地點運作啦,所以話關西出唔到偶像就係咁解。而家唔只死一個,成隊NMB今年炒粉,比班蘿莉過哂頭。


      仲間

      刪除
    7. 佢已經好努力自救了。哎,真係慘慘豬。

      關西,只出到諧星咋嘛。其實hkt都有隱憂架,等班丫妹大大下,就有狂風浪蝶了。不過唔怕,佢地個營運(?)係過來人www

      刪除
    8. :img:http://hikosirou.xsrv.jp/wp-content/uploads/2014/06/140607-2131210162-1440x810.jpg:eimg:



      仲間

      刪除
    9. 哎呀!我見猶憐呀真係!

      刪除
    10. 我想講既係...三位有前科的,沒事不要站在一起好嗎,太經典了www


      仲間

      刪除
    11. 最新個張拉布拉多封面仲人齊喎。

      刪除
    12. 妳今年有睇咩,偽飯?



      仲間

      刪除
    13. 頂你唔好再叫我係AKB飯,我。唔。係!!!!!我鄙視那條豬用幾百個0靚妹同佢搵錢,基本上同那自古到今的工作--馬伕--沒兩樣;亦睇唔過眼AKB商法既下流,還要害一隻一隻DUP石仔咁賣碟賣出黎既ARASHI上唔到頭幾位,同時帶壞EXILE!!
      係呀我今年有睇現場,同時都知道拉布拉多有一張封面係集合傳說中既緋聞女,我亦知美優紀為拉票而鞋都脫埋。
      點解唔係飯都知?呃。。。。。。。是咁的,我一天睇日本新聞睇到黑,為左就係學好外語囉。。。

      刪除
    14. 弱弱的問一句,我也可以當那位馬總管嗎?

      講開又講,現在還叫ギリギリ,過多兩年叫真係生得佢地出既時候,我諗我唔會再追她們。現在見到HKT果兩位なこみく...wwwww



      仲間

      刪除
    15. 要當馬總,先要食到變肥豬。
      咦?你,好似食唔肥架喎呵wwwww
      Hkt我真係無話愛上。arashi呢尐全員過30既先岩。

      刪除
  6. 我咁初心係咪唔使怪食怪住?但唔食,個箱又成日爆,個箱係咪要有咁大加咁大呀


    仲間

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你成鬼日見到個種怪,一定食得架啦!
      我建議剛開始可以養條攻擊隊,即怪編號193、195、197個系列。都打到一陣架。

      刪除
    2. 我無睇過攻略所以唔知乜系列物系列,完全自虐。而家根本上就是兩隻火系救全家,一隻係剛開始果隻火龍進化左一次再加一隻四星「武田Murakumo」。


      仲間

      刪除
    3. 岩囉你武田隊長技能係攻隊1.5,用住先。隻主角龍可以話係垃圾。去下載個鴨舌,有怪物圖鑑,好有用。

      刪除
    4. 吓?垃圾?我升到佢滿左喇囉,有進化怪我諗住進化佢架喎...

      乜野鴨舌雞腎呀?手機GAME都要睇圖鑑,我人生分唔到幾多時間比佢...





      仲間

      刪除
    5. 嘖嘖嘖,咁你太看輕PAD了。呢隻可以發到豬頭咁請ARASHI拍CM,少D心思都搞唔掂。
      如果你唔卡關,咪再前進囉冇所謂,GAME姐。


      ~祈禱中不久能有ARASHI五色戰隊出場的Perona.K

      刪除
    6. 係咩,ARASHI又有份咩?我只睇過外國人果個。

      :img:http://puzdlife.com/wordpress/wp-content/uploads/tpuzdra031_puzdra_cm_ver2.jpg:eimg:



      仲間

      刪除
    7. 好out丫你:
      http://youtu.be/7XHW5c7mlcg

      刪除

隨機文章

Recent Posts