Related Posts with Thumbnails

Pages

2010年12月22日

「Precious Speed」@ 12.5.00的《Yes!》


2000年5月12日出版的《Yes!》,我居然留著。老實說,我甚至不願承認我在成長時有看過如此壞品味的青少年雜誌,品味之壞我拿上手都會臉紅!我甚至能承認我家中有好幾本淫穢刊物都不想讓人知道我有花過銀子買這本東西。我只能說,我在看《生命中不能承受的輕》的同時人格分裂地都會偶然買買潮流刊物,但拿著的時候會在那本《吶喊》之下。


留著,是因為這個:



下為放大圖:



我有在這邊談過,我曾經是一個網站的網長,主題是有關於當年在日本,甚至亞洲都紅得發紫的女子組合,SPEED。上圖便是當時在這本垃...青少年雜誌對敝站的介紹。


唔啊。當年呢blog這種東西還沒誕生,要在網絡上散播自己的想法最有效就是造一個網頁。那時中文的網絡都是由台灣飯領導著SPEED的世界(甚至我覺得這點至今不變,不單是SPEED,現今的嵐等日本偶像也如是)。我討厭他們的言論過份偏袒著所喜愛的偶像,而沒有太多理性的觀點,亦容不下不同的見解,當有人提出略微不同的想法時便會群起攻之,或直接刪文(其實這點依然變化不大)。我倒沒有被群攻過但是在旁邊光看已夠不爽。嘿,在現實世界也都沒法子要我閉咀,便何況網上本應是自由得不能再自由的世界?於是我一氣之下便自行搭建一個,「Precious Speed」便應運而生。它所帶來的東西是還是中學生的我所想像不到的,也是旁人想像不來的──我認識了不少人,而從他們不同的想法我學會了很多;我得到了很大的成功感,得到沒關係的人的認可原來感覺有那麼好;因運作網站而要學會的東西,從Photoshop到Dreamweaver我全都自學起來,還從過程中奠定了日後我對「美」的一些觀感、想法。


現在說起來,怎似前世往事?但其實細想,那才不過是十年前的事。十年,原來只是十年。


P.S.剛去看了一下,Tripod居然還留著我的網站!啊,可是日久失修之下已面目全非--這一句彷彿是人生的哲理。


4 則留言:

  1. 嘩, 姐姐 ,到底妳幾歲~~~
    [版主回覆12/23/2010 09:08:00]估唔到你算術差到呢個地步。
    2000年前我讀緊中學,中三到中七係十五到十九歲,即係話十年後咪廿五到廿九歲,而唔會細過廿二同大過三十囉。
    嘖,你應該去學數學多過去學日文,有用架。

    回覆刪除
  2. 妳比我想像中年輕呢!平日言論好像更成熟一點點。
    [版主回覆12/23/2010 09:12:00]我所認識既人當中,最幼稚的一群係40上下的那班,缺乏想像力及思考能力,只懂得以既有既思維及守則去作判斷,人生過得太順暢令佢地失去左好多機會去成長。
    年紀同成熟度不是劃上等號的。不過我只係指我所認識既人當中有一班咁既人姐。希望路過既唔好對號入座。

    回覆刪除
  3. 以前都有買yes, 不過係大本專講歌星果本, 仲有擰閃咭 。倪震有冇比稿費架??
    [版主回覆12/23/2010 15:15:00]大本專講歌星果本??咩黎架??點解我一d印象都冇既?
    傻啦就當然冇啦...spec2做完啦喎,你可以去睇下有冇得買啦!

    回覆刪除
  4. yes station囉, 成日送歌星海報, 咭, 文具。差唔多期期都係4大癲王!!
    spec2會買架啦, 仲有醫龍3, 流星, 窮人要買屋, Q10...越數越多添!!窮人要買屋估唔到淺野溫子做二宮阿媽。
    有冇睇到今年紅白D名單??妳唔鍾意, 有中山優馬果隊NYC竟然第2年上紅白!!而中島美嘉無咗!!!唏~ 唏~ 唏~
    [版主回覆12/23/2010 16:23:00]個套掂丫,淺野溫子/竹中直人/二宮和也都好好戲,當中我甚至比淺野既老態/病態嚇親添!!呢套一定要睇。
    中島病左嘛,類似嚴重耳水唔平衡唱唔到歌lu,話佢之前勉強上節目唱live唱到走晒音。今年好多女星敗陣,絢香又係病左,宇多田光就大病過後有心病(如果唔係我唔識解釋點解已經唔係咁多工作既佢會又想退休囉!),所以西野kana咪上到位囉!佢擺明係黎涉絢香位架啦!
    我等緊睇有字幕既Best Artists同FNS,呢幾年唔睇唔似過年丫,Hey~ Hey~ Hey!

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts