Related Posts with Thumbnails

Pages

2009年12月21日

偽.新聞:Paul Frank x One Piece的 Iphone Case

今天在Apple Store 看見這個:



Paul Frank Beanie Skurvy Silicone Case for iPhone 3GS


這,絕對是草帽小子一伙的團徽啊!!



哈哈哈哈!!


 


2 則留言:

  1. 今朝開唔到yahoo mail。攪咗好耐先開到!!!
    個圖案麻麻地靚。反而奸角果d會吸引d。好似小丒巴基果張圖案都幾靚。中間有佢個樣插住2把刀呢。不過one piece呢排出咗好多野。連烈陽號都出埋組合玩具。即係要買5盒先可以組合1隻烈陽號。東尼東尼.索拍重更加多野。又公仔又錢箱又帽重有全sets蛋都係佢。我巳經用練金術封印住個財布。唔係死梗。
    [版主回覆12/23/2009 11:40:00]=..=
    啐,都冇睇人地寫,個iphone case唔係真係one piece出架,係paul frank出架,所以我個新聞係偽新聞黎!
    Yahoo都神神地既,個人數表又唔啱,激死人!

    回覆刪除
  2. 係囉。我又入唔番個mail嗱。我依家要去妳個blog睇番先知有冇回應。唔怪得人數表日日都係果個數字啦。重有驗證碼明明好清楚打啱都錯。我都激死呀。
    [版主回覆12/23/2009 12:19:00]個驗證碼超低能勁搞笑,完全係考大家智慧咁!
    咁你咪黎多d睇有冇回覆囉,哈哈哈!

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts