Related Posts with Thumbnails

Pages

2013年7月2日

宫崎駿新作《起風了》:甘草的力量

 

 

對於宫崎駿大神的作品我一向支持,《起風了》(風立ちぬ)將上映的消息我是很高興的,但話說回來,這個人不就是《龍貓》中的父親役、五月的老豆嗎??


哦哦,這撈了廿五年的甘草,連周邊產品都沒能出一件的悲劇父親--老婆重病入院,囡囡被神隱,往那不生蛋不生毛兼有鬼(煤炭屎鬼)的木屋,還能不用上悲劇二字嗎--終於擔正了!

4 則留言:

  1. 出番來拍劇可能等錢洗, 咁妳有冇去本土嘅宫崎駿小型展覽館呀, 我勁呀, 我可以係好多人排隊影相嘅巴士站影到張單龍貓相..嘿..。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇你勁,見到一車(貓巴士)靚仔我就打後吞。。。。

      刪除
  2. 又係時候大家重溫多次大師以前全部的作品了嗎!?

    今次去邊忽呀?福岡?










    進擊的仲間w

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係時候大家重溫多次大師以前全部的作品了。次次重播都高收視。師匠。
      係都係去大阪爬山。


      護後頸呀仲間。

      刪除

隨機文章

Recent Posts