Related Posts with Thumbnails

Pages

2013年10月27日

打西菓蘋



懷舊?總之,唸起來一整個像髒話。

還未說那詭異的後加貼紙,以及沒有拍進去的價錢一一$9.X!你以為你誰啊你!

6 則留言:

  1. "懷舊"- 你想說的那句髒話也許我己經幫你說了!

    回覆刪除
  2. 係,我認,我睇唔明…所以我唔係香港人,我唔愛國,請亂扣我帽子啦




    仲間

    回覆刪除
  3. 仲要係大西洋..飲料公司出品, 邊個夠佢西。

    回覆刪除
  4. 你好,看了你關於玫瑰痤瘡的blog,真的覺得找到了知心人。請問你看完葉醫生之後,現在玫瑰痤瘡是不是完全好了?還有沒有復發呢?

    回覆刪除
  5. 那貼紙又真係好令人驚哦

    回覆刪除

隨機文章

Recent Posts